LIVE STRONG

hello bitches som många bloggare börjar sina inlägg med, tycker det är ganska barnsligt egentligen.. ikväll har jag gjort det jaag brukar göra på söndagar kollat på awkward, den där gustavsson saken, och sen bråkat lite.. men nu ska jag inte skriva om sånt! innan när jag och linnea va på håstenshallen blev vi beroende av några armband som det står olika texter på, 5kr styck! :D jag har sex stycken det står love på två av dom, live strong på en, i love you på en, forever på en och bestfriend på en. riktigt coola faktiskt! kom precis in efter en liten runda med linnea till statoil, hon laddade på pengar på sin mobil och vi hann snacka riktigt mycket under den tiden och lite förvånad över att jag inte har ett blåmärke på armen så hårt linnea tryckte in sina naglar ;)
hade lite tråkigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0